Klachtenprocedure

Bij Bizzonder Advies vinden wij het belangrijk dat onze klanten tevreden zijn over onze dienstverlening. Wij streven naar een zorgvuldige, duidelijke en persoonlijke service.

Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent. In dat geval horen wij dat graag, zodat wij samen tot een oplossing kunnen komen en onze dienstverlening kunnen verbeteren.

Op deze pagina

1. Wat verstaan wij onder een klacht?

Een klacht is een uiting van ontevredenheid over onze dienstverlening of over de manier waarop u bent behandeld door ons of iemand namens ons.

2. Hoe kunt u een klacht indienen?

U kunt uw klacht op de volgende manieren bij ons melden:


  • Per e-mail: info@bizzonderadvies.nl
  • Per post: Havenstraat 9B, 3861 VS Nijkerk
  • Telefonisch: 033-2070156 (Let op: telefonische klachten worden altijd schriftelijk vastgelegd en aan u bevestigd.)

Vermeld in uw klacht a.u.b. de volgende gegevens:


  • Uw naam, adres en contactgegevens
  • Klant- of polisnummer (indien van toepassing)
  • Een duidelijke omschrijving van uw klacht
  • Wat u van ons verwacht als oplossing

3. Wat gebeurt er na uw klacht?

  • Binnen 5 werkdagen krijgt u van ons een bevestiging dat wij uw klacht hebben ontvangen.
  • Binnen 15 werkdagen ontvangt u een inhoudelijke reactie.
  • Als we meer tijd nodig hebben, laten we dat op tijd weten.

Uw klacht wordt behandeld door een medewerker die niet direct betrokken was bij de aanleiding van de klacht.

4. Wat als u het niet eens bent met onze reactie?

Als u niet tevreden bent over de afhandeling van uw klacht, dan kunt u terecht bij:


Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KiFiD)
Postbus 93257
2509 AG Den Haag

Website: www.kifid.nl
Telefoon: 070 – 333 8 999
Ons aansluitnummer bij KiFiD: 12049611

U moet de klacht binnen één jaar na onze reactie aan het KiFiD voorleggen.

5. Registratie en evaluatie

Wij registreren iedere klacht in een intern klachtenregister. Jaarlijks analyseren wij de klachten om onze dienstverlening verder te verbeteren.


  • Datum laatste herziening: 15-06-2025
  • Versie: 1.0
  • Verantwoordelijke binnen kantoor: T. Dirksen